Az AkomoAds nem egy új OTA, nem egy új szállásközvetítő vállalkozás, hanem kis túlzással leginkább úgy írható le, mint a Google Ads szállásokra specializálódott formája.

Jelenlegi probléma:  
Évről évre megfigyelhető, hogy a szálláspiacon a szállásközvetítők egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a foglalásokból. Több szálloda vagy panzió esetében meghaladja az 50%-ot, egyes esetekben pedig a 70%-ot is. Így hónapról hónapra magas jutalékszámlák terhelik a kasszát. 


Anno a kuponokat azzal a céllal hozták létre, hogy az első alkalom után a vendég már visszatérőként közvetlenül a szálláshelyen foglaljon, ám a márkahűség 3% körüli, azaz még a szállásközvetítővel szemben sem hűségesek a vendégek, nem hogy a szállodával. Ám lássuk be, a közvetítőnek majdnem mindegy kinél realizálódik a foglalás, hiszen a jutalékot minden esetben megkapja. Kampányok futnak szálláshelyekkel közösen, amelyeknél nem csak az árból kénytelenek engedni, de még a közvetítői jutalék mértéke is magas.

Mi nem azt gondoljuk, hogy nincs szükség közvetítőkre, hanem azt mondjuk, hogy álljon a szálláshely több lábon. Tudatosan növelje direkt foglalásainak számát. Ezt egyrészt elérheti törzsvendégei által, másrészt pedig a saját honlapján keresztül.  

   
Miként terelhető direktben a vendég az szállás honlapjára?    

Erre több alternatíva is létezik. Az egyik a Google Ads, amelyben hirdetve a megfelelő kulcsszó esetén, optimális esetben jó helyezést elérve jelenik meg az ajánlat és kattint a látogató. Ennek költsége egyre magasabb, ám kétségkívül jutalékmentes. Továbbá itt versenyeznek az ajánlatok a kuponos oldalakkal, közvetítőkkel is, ami miatt a egy kattintás, akár több száz forint is lehet.

 

A másik lehetőség 
A közösségi média, melyet, ha jól kezel egy social media manager akkor követőit aktívan tudja tartani és hirdetésekkel támogatva látogatókat hozhat a honlapra. Ennek költségei is egyre magasabbak. Ha a social media manager munkadíját is az egységnyi kattintásba számolom, akkor egészen biztos eléri az 50 Ft-ot avagy többet is. Itt is elmondható azonban, hogy nem kell további jutalékot fizetni.

Mutatjuk a költséghatékony megoldást

Mi kidolgoztunk egy lehetőséget, amely szintén jutalékmentes és látogatókat visz a szállásadók honlapjára, akár csomagajánlatonként szegmentálva.

Mivel jobb ez a lehetőség az előbb említett 2 opciónál?

- Nincs közvetítői jutalék: Hatékony, mert a honlapunkon elhelyezett ajánlatot jutalékmentesen tesszük közzé és a látogatóink kifejezetten szálláskeresés céllal érkeznek az oldalra, majd miután megtalálták a megfelelő szállást, mi tovább irányítjuk a ti honlapotokra, ahol elvégezheti a foglalást.

- Csomag ajánlatok: Nem csak napiárak megjelenítésére van lehetőség, hanem csomagajánlatokat is közzétehetünk, így a vendég kiválaszhatja a számára megfelelő ajánlatot.

- Kedvezmény a vendégnek:  Ha meg szeretnéd lepni a vendéget egy kis kedvezménnyel vagy esetleg egy szolgáltatással, akkor a legjobb lehetőséged erre, ha tőlünk érkezik egy vendég a honlapodra.

- Analitika: Mindent, ami a honlapunkon történik azt figyeljük és elemezzük. Ezután egy részletes dokumentumot küldünk neked, ahol láthatod a statisztikákat és össze is hasonlíthatod a saját analitikáddal. Nem csak a szállásodról, de a városról és a régióról is küldünk információkat.

- Nincs rendszer betanítás a munkatársnak: Mivel az oldalunkon nem történik foglalás, így nincsenek felesleges rendszerek, amiket a munkatársadnak meg kellene tanulnia. Csak is az analtikiához kell értenie.

- Remarketing: Míg más oldalak a saját rendszereiken keresztül kötik össze a vendéggel, addig nálunk a vendég az a tiéd, így ha esetlegesen nem foglalna, akkor is egy e-mail cím vagy egy elérhetőség elkérhető tőle, amikor a weboldalra érkezik. Így utána az elköteleződés növelhető és később foglalás is várható, ha nyomon tudjuk követni.

- Tervezhető költségek: Az Akomo ára a legkedvezőbb!  A fent említett 2 esetben(Google, közösségi média) átlagosan minimum 50-80 Ft-ba kerül egy látogató, addig ez akár a harmada is lehet az alsó értéknek, így már nálunk, akár 30 Ft-ért érkezhet egy vendég a honlapodra.

Ismerje meg az AkomoAds szolgáltatást, ahol 5 féle lehetőség közül válaszhat.      

Maximum kattintás/hó

  Ár/kattintás (CPC)

300 db

  52 Ft

500 db

  48 Ft

1000 db

  40 Ft

5000 db

  36 Ft

10000 db

  30 Ft

Így a költekezés előre tervezhető, és biztosan csak a honlapra érkező látogatók után szükséges fizetni. (A megjelenésért nem kell fizetni.) A megrendelt kattintási számon felül egyéb költséggel nem kell számolni. A fizetés minden esetben a kattintások után kerül kiszámlázásra, tehát előre fizetés nem szükséges.

         
Egy példa:  
Egy 100.000 Ft értékű foglalás esetén a szállásközvetítők jutaléka átlagosan 13.500 Ft. (Ez egy foglalás jutaléka) 
Ha ezt a 13.500 Ft összeget a social media manager használja fel hirdetésekre, nagyjából 600-800 ember ér el (megfelelő targetálás mellett). Ezek javarészt "hideg" elérések, a konverzió átlagosan 1-2%, azaz a várható ajánlatkérési szám: 7-12. 
 
Ha a GoogleAds-ben költi el ezt az összeget, akkor 200-300 Ft-os CPC mellett kb. 60 kattintást eredményez. 
 
Az Akomo esetében ugyanezzel az összeggel közel 1000 látogató érkezik a szálláshely oldalára, akik nem "hideg" látogatók, hanem a megfelelő előszűrés után találják meg az ajánlatot és továbbítjuk a honlapodra, ahol ajánlatot kérhet vagy foglalhat.

 

Szálláshely adatai

Regisztráljon most