Az AkomoAds nem egy új OTA, nem egy új szállásközvetítő vállalkozás, hanem leginkább úgy írható le, mint a Google Ads szállásokra specializálódott formája.

  
Évről évre megfigyelhető, hogy a szálláspiacon a szállásközvetítők egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a foglalásokból. Több szálloda vagy panzió esetében meghaladja az 50%-ot, egyes esetekben pedig a 70%-ot is. Így hónapról hónapra magas jutalékszámlák terhelik a kasszát. 


Anno a kuponokat azzal a céllal hozták létre, hogy az első alkalom után a vendég már visszatérőként közvetlenül a szálláshelyen foglaljon, ám a márkahűség 3% körüli, azaz még a szállásközvetítővel szemben sem hűségesek a vendégek, nem hogy a szállodával. Ám lássuk be, a közvetítőnek majdnem mindegy kinél realizálódik a foglalás, hiszen a jutalékot minden esetben megkapja. Kampányok futnak szálláshelyekkel közösen, amelyeknél nem csak az árból kénytelenek engedni, de még a közvetítői jutalék mértéke is magas.

Mi nem azt gondoljuk, hogy nincs szükség közvetítőkre, hanem azt mondjuk, hogy álljon a szálláshely több lábon. Tudatosan növelje direkt foglalásainak számát. Ezt egyrészt elérheti törzsvendégei által, másrészt pedig a saját honlapján keresztül.  

   
Miként terelhető direktben a vendég a szállás honlapjára?    

Erre több alternatíva is létezik. Az egyik a Google Ads, amelyben hirdetve a megfelelő kulcsszó esetén, optimális esetben jó helyezést elérve jelenik meg az ajánlat és kattint a látogató. Ennek költsége egyre magasabb, ám kétségkívül jutalékmentes. Továbbá itt versenyeznek az ajánlatok a kuponos oldalakkal, közvetítőkkel is, ami miatt a egy kattintás, akár több száz forint is lehet.

Egy másik lehetőség a közösségi média, melyet, ha jól kezel egy social media manager akkor követőit aktívan tudja tartani és hirdetésekkel támogatva látogatókat hozhat a honlapra. Ennek költségei is egyre magasabbak. Ha a social media manager munkadíját is az egységnyi kattintásba számolom, akkor egészen biztos eléri a 80 Ft-ot vagy többet is. Itt is elmondható azonban, hogy nem kell további jutalékot fizetni.

Mutatjuk a költséghatékony megoldást

Mi kidolgoztunk egy lehetőséget, amely jutalékmentes és látogatókat visz a szállásadók honlapjára, akár csomagajánlatonként szegmentálva.

- Nincs közvetítői jutalék: Hatékony, mert a honlapunkon elhelyezett ajánlatot jutalékmentesen tesszük közzé és a látogatóink kifejezetten szálláskeresés céllal érkeznek az oldalra, majd miután megtalálták a megfelelő szállást, mi tovább irányítjuk a szálláshely oldalára, ahol elvégezheti a foglalást.

- Landing Page/Sales Page: Partnereink számára igény esetén díjmentesen értékesítési oldalt hozunk létre, amely az Akomo által továbított ajánlatkéréseket 100%-ban mérhetővé teszi.

- Csomagajánlatok: Nem csak napiárak megjelenítésére van lehetőség, hanem csomagajánlatokat is közzétehetünk, így a vendég kiválaszhatja a számára megfelelő ajánlatot.

Díjmentes promóciók: Partnereink számára biztosítjuk közösségi média felületeinket az ajánlatok közzétételére (pl: Last Minute értékesítésnél, segítjük a nagy számú elérést. Saját szerkesztésű blogokban és vendég blogcikkekkel népszerűsítjük partnerinket. Igény szerinti célcsoport számára)

- Analitika: Mindent, ami a honlapunkon történik azt figyeljük és elemezzük. Ezután egy részletes dokumentumot készítünk, ahol láthatók  a statisztikák és összehasonlítható a saját analitikával. Nem csak a szálláshelyről, hanem a településről és a régióról is küldünk információt.

- Nincs rendszer betanítás a munkatársnak: Mivel az oldalunkon nem történik foglalás, így nincsenek felesleges rendszerek, amiket a munkatársaknak meg kellene tanulnia.

- Remarketing: Míg más oldalak a saját rendszereikben gyűjtik az adatokat a vendégekről, addig nálunk a vendég az a tiéd, így ha esetlegesen nem foglalna, akkor is egy e-mail cím vagy egy elérhetőség elkérhető tőle, amikor a weboldalra érkezik. Így utána az elköteleződés növelhető és később foglalás is várható, ha nyomon tudjuk követni.

- Tervezhető költségek: Az Akomo ára a legkedvezőbb!  Általunk, akár 30 Ft-ért érkezhet egy vendég a szálláshely honlapjára.

Próbálja ki az AkomoAds kattintás alapú szolgáltatását :  

Maximum kattintás/hó

  Ár/   kattintás (CPC)

300 db

  52 Ft

500 db

  48 Ft

1000 db

  40 Ft

3000 db

  36 Ft

5000 db

  30 Ft

Így a költség előre tervezhető, és biztosan csak a honlapra érkező látogatók után szükséges fizetni. (A megjelenésért nem kell fizetni.) A megrendelt kattintási számon felül egyéb költséggel nem kell számolni. A fizetés minden esetben a kattintások után kerül kiszámlázásra, tehát előre fizetés nem szükséges.

         
Egy példa:  
Egy 100.000 Ft értékű foglalás esetén a szállásközvetítők jutaléka átlagosan 13.500 Ft. (Ez egy foglalás jutaléka) 
Ha ezt a 13.500 Ft összeget a social media manager használja fel hirdetésekre, nagyjából 600-800 ember ér el (megfelelő targetálás mellett). Ezek javarészt "hideg" elérések.
 
Ha a GoogleAds-ben költi el ezt az összeget, akkor 200-300 Ft-os CPC mellett kb. 60 kattintást eredményez. 
 
Az Akomo esetében ugyanezzel az összeggel több száz látogató érkezhet a szálláshely oldalára, akik nem "hideg" látogatók, hanem a megfelelő előszűrés után találják meg az ajánlatot és továbbítjuk a honlapodra, ahol ajánlatot kérhet vagy foglalhat.

 

Szálláshely adatai

Regisztráljon most